Miejska Biblioteka Publiczna

im. Jerzego Pilcha w Kielcach

book
book

Marketingowe badania bezpośrednie - zastosowania




Celem książki jest zapoznanie menedżerów, studentów, ankieterów i kierowników projektów badań bezpośrednich z: * podstawową wiedzą o wybranych metodach i technikach badań bezpośrednich, * przykładami zastosowań wybranych metod i technik badań bezpośrednich, * procedurami badań przedstawionymi na konkretnych przykładach (m. in. metodami doboru próby, organizacji badań, także prowadzonych w terenie), *

zakresem zastosowania, zaletami i wadami poszczególnych metod i technik badawczych, * możliwym zakresem analiz, interpretacji i prezentacji badań. Autorzy pracy pokazują, jak przeprowadzić prawidłowo z metodologicznego punktu widzenia badanie bezpośrednie oraz jak je właściwie zinterpretować w aspekcie merytorycznym, a następnie wykorzystać w podejmowaniu decyzji. Książkę kierujemy do szerokiego grona odbiorców - głównie do studentów szkół wyższych różnych typów, uczestników seminariów magisterskich i doktoranckich oraz do pracowników naukowych. Powinna ona zainteresować także menedżerów, praktyków zajmujących się badaniami marketingowymi, jak również osoby przygotowujące kampanie reklamowe.

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:praca zbiorowa pod red. Róży Milic-Czerniak.
Hasła:Marketing - metody - podręcznik akademicki
Rynek - badanie - podręcznik akademicki
Adres wydawniczy:Warszawa : "Difin", 2005.
Opis fizyczny:220 s. : rys., wykr. ; 23 cm.
Uwagi:Dla studentów szkół wyższych różnych typów, uczestników seminariów magisterskich i doktoranckich oraz pracowników naukowych.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz

Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Filia nr 2
ul. Krzemionkowa 1

Sygnatura: 33
Numer inw.: 43014
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.