Marketingowe badania bezpośrednie - zastosowania
Celem książki jest zapoznanie menedżerów, studentów, ankieterów i kierowników projektów badań bezpośrednich z: * podstawową wiedzą o wybranych metodach i technikach badań bezpośrednich, * przykładami zastosowań wybranych metod i technik badań bezpośrednich, * procedurami badań przedstawionymi na konkretnych przykładach (m. in. metodami doboru próby, organizacji badań, także prowadzonych w terenie), *
zakresem zastosowania, zaletami i wadami poszczególnych metod i technik badawczych, * możliwym zakresem analiz, interpretacji i prezentacji badań. Autorzy pracy pokazują, jak przeprowadzić prawidłowo z metodologicznego punktu widzenia badanie bezpośrednie oraz jak je właściwie zinterpretować w aspekcie merytorycznym, a następnie wykorzystać w podejmowaniu decyzji. Książkę kierujemy do szerokiego grona odbiorców - głównie do studentów szkół wyższych różnych typów, uczestników seminariów magisterskich i doktoranckich oraz do pracowników naukowych. Powinna ona zainteresować także menedżerów, praktyków zajmujących się badaniami marketingowymi, jak również osoby przygotowujące kampanie reklamowe.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | praca zbiorowa pod red. Róży Milic-Czerniak. |
Hasła: | Marketing - metody - podręcznik akademicki Rynek - badanie - podręcznik akademicki |
Adres wydawniczy: | Warszawa : "Difin", 2005. |
Opis fizyczny: | 220 s. : rys., wykr. ; 23 cm. |
Uwagi: | Dla studentów szkół wyższych różnych typów, uczestników seminariów magisterskich i doktoranckich oraz pracowników naukowych. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)