Wirtualny plac zabaw : gry sieciowe i przemiany kultury współczesnej
Wirtualny plac zabaw to książka o każdym z nas, czyli o człowieku funkcjonującym w świecie zdominowanym przez nowe media. Autor udowadnia w niej, że gry sieciowe stanowią wytwór dawnych gier, używając przy tym najnowszych dostępnych technologii. Stają się one kontekstem dla wielu innych mediów i rozmaitych kulturowych aktywności a oglądanie filmów i czytanie książek staje się czynnością relatywną wobec grania.
Odpowiedzialność: | Mirosław Filiciak ; wstęp Wiesław Godzic. |
Seria: | Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo |
Hasła: | Gry komputerowe - socjologia Internet - stosowanie - socjologia Kultura masowa - socjologia Multimedia Rzeczywistość wirtualna - socjologia Społeczeństwo informacyjne |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, cop. 2006. |
Opis fizyczny: | 202 s. : il. ; 21 cm. |
Uwagi: | Indeks. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)