Miejska Biblioteka Publiczna

im. Jerzego Pilcha w Kielcach

book2
book

Dziecko z zespołem Aspergera

Autor: Charbicka, Magdalena.




Od Autorki: Wczesna diagnoza oraz dobrze prowadzone oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne dają dzieciom z zespołem Aspergera szansę na lepsze funkcjonowanie, samodzielność, sukces w życiu. Zwrócenie uwagi na podkreślane trudności i ograniczenia, a także propozycje rozwiązań w klasie mogą pomóc nie tylko dziecku, ale również nauczycielowi. Brak wsparcia ze strony środowiska może utrudniać im osiąganie sukcesów edukacyjnych, a brak zrozumienia ze strony nauczycieli może znacząco wpływać na ich samoocenę oraz zachowanie.


Odpowiedzialność:Magdalena Charbicka.
Seria:Engram
Hasła:Dziecko z zespołem Aspergera
Dziecko z zespołem Aspergera - nauczanie
Poradniki
Adres wydawniczy:Warszawa : Difin, 2015.
Opis fizyczny:143 s. : il. ; 23 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 135-143.
Przeznaczenie:Poradnik dla osób pracujących z dzieckiem z zespołem Aspergera.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Zamiast wstępu
  2. Rozdział 1
  3. 1.1. Problemy diagnostyczne
  4. Rozdział 2
  5. 2.1. Charakterystyka dziecka z zespołem Aspergera
  6. 2.2. Mowa i język dzieci z zespołem Aspergera
  7. 2.3. Strategie terapeutyczne wspomagające rozwój komunikacji
  8. 2.4. Kontakty społeczne i relacje z rówieśnikami
  9. 2.5. Strategie terapeutyczne w kształtowaniu kompetencji społecznych
  10. Załączniki do rozdziału 2
  11. 2.6. Nietypowe zainteresowania i stereotypowe wzorce zachowań
  12. 2.7. Strategie ułatwiające radzenie sobie z obsesyjnymi zainteresowaniami i stereotypiami
  13. Rozdział 3
  14. 3.1. Zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci z zespołem Aspergera
  15. 3.1.1. Motoryka duża i koordynacja wzrokowo-ruchowa
  16. 3.1.2. Zaburzenia percepcji dotyku i innych zmysłów
  17. 3.2. Strategie terapeutyczne związane z zaburzeniami sensoryczno-motorycznymi
  18. Rozdział 4
  19. 4.1. Zaburzenia współwystępujące w zespole Aspergera
  20. 4.2. Pomoc terapeutyczna w niwelowaniu trudności współwystępujących
  21. 4.2.1. Funkcjonowanie dziecka w szkole, usprawnianie zaburzonych funkcji
  22. 4.2.2. Systemy motywacyjne i kontrakty dla uczniów z zespołem Aspergera

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Filia nr 1
ul. Karczówkowska 20

Sygnatura: 61
Numer inw.: 58520
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowek

Filia nr 4
ul. Górnicza 64

Sygnatura: 61
Numer inw.: 29501
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowek

Filia nr 10
ul. M. Konopnickiej 5

Sygnatura: 61
Numer inw.: 54919
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowek

Filia nr 11
ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 53

Sygnatura: 61
Numer inw.: 47391
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowek

Filia nr 12
ul. Zagórska 60

Sygnatura: 61
Numer inw.: 72606
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowek

Filia nr 13
ul. Naruszewicza 25

Sygnatura: 61
Numer inw.: 17325
Pozycja wypożyczona

Wypożyczona przez: 056120
do dnia: 2024-05-10
schowekrezerwuj
więcejrezerwuj


Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:

bookbook


Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.