Miejska Biblioteka Publiczna

im. Jerzego Pilcha w Kielcach

book
book

Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Autor: Duliniec, Elżbieta




Decyzje dotyczące kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie mają istotny wpływ na sytuację finansową zarówno w krótkim jak i długim okresie. Podejmując decyzje w tym zakresie kierownictwo przedsiębiorstwa musi brać pod uwagę dostępność kapitału i jego koszt, ryzyko prowadzonej działalności oraz efektywność wykorzystywania środków finansowych. Poszukiwania najtańszych

źródeł finansowania i najbardziej efektywnych możliwości zainteresowania dostępnego kapitału to kluczowe decyzje finansowe w przedsiębiorstwie. Niniejsza praca została poświęcona wszystkim aspektom decyzji finansowych dotyczących kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie. Opracowanie jest przeznaczone głównie dla kadry menedżerskiej, zajmującej się pozyskiwaniem kapitału do finansowania działalności przedsiębiorstwa oraz dla studentów kierunków ekonomii i zarządzania na studiach dyplomowych i podyplomowych.

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:Elżbieta Duliniec ; Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości.
Seria:Przedsiębiorczość
Hasła:Badania marketingowe
Zarządzanie
Podręczniki akademickie
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999.
Wydanie:Wyd. 2 zm.
Opis fizyczny:191, [1] s. : wykr. ; 21 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 187-190.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz

Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Filia nr 3
ul. Jagiellońska 36

Sygnatura: 005
Numer inw.: 62903
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowek

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.