Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Decyzje dotyczące kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie mają istotny wpływ na sytuację finansową zarówno w krótkim jak i długim okresie. Podejmując decyzje w tym zakresie kierownictwo przedsiębiorstwa musi brać pod uwagę dostępność kapitału i jego koszt, ryzyko prowadzonej działalności oraz efektywność wykorzystywania środków finansowych. Poszukiwania najtańszych
źródeł finansowania i najbardziej efektywnych możliwości zainteresowania dostępnego kapitału to kluczowe decyzje finansowe w przedsiębiorstwie. Niniejsza praca została poświęcona wszystkim aspektom decyzji finansowych dotyczących kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie. Opracowanie jest przeznaczone głównie dla kadry menedżerskiej, zajmującej się pozyskiwaniem kapitału do finansowania działalności przedsiębiorstwa oraz dla studentów kierunków ekonomii i zarządzania na studiach dyplomowych i podyplomowych.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Elżbieta Duliniec ; Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości. |
Seria: | Przedsiębiorczość |
Hasła: | Badania marketingowe Zarządzanie Podręczniki akademickie |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999. |
Wydanie: | Wyd. 2 zm. |
Opis fizyczny: | 191, [1] s. : wykr. ; 21 cm. |
Uwagi: | Bibliogr. s. 187-190. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)