KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 2 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Wyświetlonych: 10205 opisów Znaleziono 3 pozycje o tematyce: Reklama Filia nr 2 Efektywność reklamy AUTOR:Łodziana-Grabowska, Joanna.POZ/ODP:Joanna Łodziana-Grabowska. ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1996 HASŁA:Reklama - metody OPISFIZYCZNY:273, [3] s. : wykr. ; 21 cm. SYGNATURA:658/659 KOD KRESKOWYINWENTARZ:10200034215634215 UWAGI:Bibliogr. s. 172-[174]. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 2 Jak upolować pisarzaTytuł oryginału: "A Lady`s guide to selling out". AUTOR:Franson, Sally [>>] Dziubińska, Joanna TłumaczenieADRESWYDAWNICZY:Kraków : Znak Litera Nova - Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2018. TEMATYKA:Agenci reklamowiPisarzeReklamaPowieśćRomansLiteratura amerykańska FORMAGATUNEK:Książki. Proza. POWSTANIE DZIEŁA:2018 r. WYDANIE:Wydanie I. OPISFIZYCZNY:377, [2] strony ; 21 cm. SYGNATURA:821.111(73)-3 KOD KRESKOWYINWENTARZ:10200057347557347 TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Casey Pedergast jest dyrektorką kreatywną agencji reklamowej. W świecie brandów i marek czuje się jak ryba w wodzie i bezwzględnie pnie się po szczeblach kariery.W wolnych chwilach czyta. Głównie Instagrama.Kiedy jej szefowa wpada na genialny pomysł zatrudnienia pisarzy do kampanii reklamowych, Casey ma pozyskać najbardziej gorące nazwiska świata literatury.Ale gdy pierwszą ofiarą ma być przystojny pisarz Ben, sprawy mogą się łatwo wymknąć spod kontroli.Co wyniknie z polowania Panny Ambitnej na Przystojnego Pisarza?Kto zyska, a kto straci na zderzeniu wielkiego świata literatury i reklamy?I czy jest tam miejsce na miłość?Przezabawna i momentami gorzka opowieść zdradzająca kulisy świata,do którego każdy z nas chciałby zajrzeć. Ale czy chcielibyśmy w nim zostać na dłużej? UWAGI:Na okładce podtytuł: powieść.Oznaczenia odpowiedzialności: Sally Franson ; tłumaczenie Joanna Dziubińska. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 2 Media POZ/ODP:pod red. Edyty Banaszkiewicz-Zygmunt.ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2000. SERIA:PWN - Leksykon TEMATYKA:* Reklama - encyklopedia - Środki masowego przekazu - encyklopedia - Reklama encyklopedia Środki masowego przekazu encyklopedia OPISFIZYCZNY:280 s. ; 21 cm. SYGNATURA:658/659 KOD KRESKOWYINWENTARZ:10200037823037823 DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? WYDRUK KATALOGÓW >ZAZNACZ WSZYSTKIEODZNACZ WSZYSTKIE