KATALOG CENTRALNY KSIĄŻEK CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 11
Dziecko z zespołem Aspergera
AUTOR:
Charbicka, Magdalena.
POZ/ODP:
Magdalena Charbicka.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Difin, 2015.
SERIA:
Engram
HASŁA:
Dziecko z zespołem Aspergera Dziecko z zespołem Aspergera - nauczanie Poradniki OPIS FIZYCZNY:
143 s. : il. ; 23 cm.
SYGNATURA:
61
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
111000473913
47391
ODBIORCY:
Poradnik dla osób pracujących z dzieckiem z zespołem Aspergera.
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Od Autorki: Wczesna diagnoza oraz dobrze prowadzone oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne dają dzieciom z zespołem Aspergera szansę na lepsze funkcjonowanie, samodzielność, sukces w życiu. Zwrócenie uwagi na podkreślane trudności i ograniczenia, a także propozycje rozwiązań w klasie mogą pomóc nie tylko dziecku, ale również nauczycielowi. Brak wsparcia ze strony środowiska może utrudniać im osiąganie sukcesów edukacyjnych, a brak zrozumienia ze strony nauczycieli może znacząco wpływać na ich samoocenę oraz zachowanie.
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Zamiast wstępu Rozdział 1 1.1. Problemy diagnostyczne Rozdział 2 2.1. Charakterystyka dziecka z zespołem Aspergera 2.2. Mowa i język dzieci z zespołem Aspergera 2.3. Strategie terapeutyczne wspomagające rozwój komunikacji 2.4. Kontakty społeczne i relacje z rówieśnikami 2.5. Strategie terapeutyczne w kształtowaniu kompetencji społecznych Załączniki do rozdziału 2 2.6. Nietypowe zainteresowania i stereotypowe wzorce zachowań 2.7. Strategie ułatwiające radzenie sobie z obsesyjnymi zainteresowaniami i stereotypiami Rozdział 3 3.1. Zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci z zespołem Aspergera 3.1.1. Motoryka duża i koordynacja wzrokowo-ruchowa 3.1.2. Zaburzenia percepcji dotyku i innych zmysłów 3.2. Strategie terapeutyczne związane z zaburzeniami sensoryczno-motorycznymi Rozdział 4 4.1. Zaburzenia współwystępujące w zespole Aspergera 4.2. Pomoc terapeutyczna w niwelowaniu trudności współwystępujących 4.2.1. Funkcjonowanie dziecka w szkole, usprawnianie zaburzonych funkcji 4.2.2. Systemy motywacyjne i kontrakty dla uczniów z zespołem Aspergera UWAGI:
Bibliogr. s. 135-143.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 12
Dziecko z zespołem Aspergera
AUTOR:
Charbicka, Magdalena.
POZ/ODP:
Magdalena Charbicka.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Difin, 2015.
SERIA:
Engram
HASŁA:
Dziecko z zespołem Aspergera Dziecko z zespołem Aspergera - nauczanie Poradniki OPIS FIZYCZNY:
143 s. : il. ; 23 cm.
SYGNATURA:
61
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
112000726061
72606
ODBIORCY:
Poradnik dla osób pracujących z dzieckiem z zespołem Aspergera.
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Od Autorki: Wczesna diagnoza oraz dobrze prowadzone oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne dają dzieciom z zespołem Aspergera szansę na lepsze funkcjonowanie, samodzielność, sukces w życiu. Zwrócenie uwagi na podkreślane trudności i ograniczenia, a także propozycje rozwiązań w klasie mogą pomóc nie tylko dziecku, ale również nauczycielowi. Brak wsparcia ze strony środowiska może utrudniać im osiąganie sukcesów edukacyjnych, a brak zrozumienia ze strony nauczycieli może znacząco wpływać na ich samoocenę oraz zachowanie.
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Zamiast wstępu Rozdział 1 1.1. Problemy diagnostyczne Rozdział 2 2.1. Charakterystyka dziecka z zespołem Aspergera 2.2. Mowa i język dzieci z zespołem Aspergera 2.3. Strategie terapeutyczne wspomagające rozwój komunikacji 2.4. Kontakty społeczne i relacje z rówieśnikami 2.5. Strategie terapeutyczne w kształtowaniu kompetencji społecznych Załączniki do rozdziału 2 2.6. Nietypowe zainteresowania i stereotypowe wzorce zachowań 2.7. Strategie ułatwiające radzenie sobie z obsesyjnymi zainteresowaniami i stereotypiami Rozdział 3 3.1. Zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci z zespołem Aspergera 3.1.1. Motoryka duża i koordynacja wzrokowo-ruchowa 3.1.2. Zaburzenia percepcji dotyku i innych zmysłów 3.2. Strategie terapeutyczne związane z zaburzeniami sensoryczno-motorycznymi Rozdział 4 4.1. Zaburzenia współwystępujące w zespole Aspergera 4.2. Pomoc terapeutyczna w niwelowaniu trudności współwystępujących 4.2.1. Funkcjonowanie dziecka w szkole, usprawnianie zaburzonych funkcji 4.2.2. Systemy motywacyjne i kontrakty dla uczniów z zespołem Aspergera UWAGI:
Bibliogr. s. 135-143.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 13
Dziecko z zespołem Aspergera
AUTOR:
Charbicka, Magdalena.
POZ/ODP:
Magdalena Charbicka.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Difin, 2015.
SERIA:
Engram
HASŁA:
Dziecko z zespołem Aspergera Dziecko z zespołem Aspergera - nauczanie Poradniki OPIS FIZYCZNY:
143 s. : il. ; 23 cm.
SYGNATURA:
61
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
113000173251
17325
ODBIORCY:
Poradnik dla osób pracujących z dzieckiem z zespołem Aspergera.
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Od Autorki: Wczesna diagnoza oraz dobrze prowadzone oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne dają dzieciom z zespołem Aspergera szansę na lepsze funkcjonowanie, samodzielność, sukces w życiu. Zwrócenie uwagi na podkreślane trudności i ograniczenia, a także propozycje rozwiązań w klasie mogą pomóc nie tylko dziecku, ale również nauczycielowi. Brak wsparcia ze strony środowiska może utrudniać im osiąganie sukcesów edukacyjnych, a brak zrozumienia ze strony nauczycieli może znacząco wpływać na ich samoocenę oraz zachowanie.
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Zamiast wstępu Rozdział 1 1.1. Problemy diagnostyczne Rozdział 2 2.1. Charakterystyka dziecka z zespołem Aspergera 2.2. Mowa i język dzieci z zespołem Aspergera 2.3. Strategie terapeutyczne wspomagające rozwój komunikacji 2.4. Kontakty społeczne i relacje z rówieśnikami 2.5. Strategie terapeutyczne w kształtowaniu kompetencji społecznych Załączniki do rozdziału 2 2.6. Nietypowe zainteresowania i stereotypowe wzorce zachowań 2.7. Strategie ułatwiające radzenie sobie z obsesyjnymi zainteresowaniami i stereotypiami Rozdział 3 3.1. Zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci z zespołem Aspergera 3.1.1. Motoryka duża i koordynacja wzrokowo-ruchowa 3.1.2. Zaburzenia percepcji dotyku i innych zmysłów 3.2. Strategie terapeutyczne związane z zaburzeniami sensoryczno-motorycznymi Rozdział 4 4.1. Zaburzenia współwystępujące w zespole Aspergera 4.2. Pomoc terapeutyczna w niwelowaniu trudności współwystępujących 4.2.1. Funkcjonowanie dziecka w szkole, usprawnianie zaburzonych funkcji 4.2.2. Systemy motywacyjne i kontrakty dla uczniów z zespołem Aspergera UWAGI:
Bibliogr. s. 135-143.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
WYDRUK KATALOGÓW