KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 12 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Wyświetlonych: 10205 opisów Znaleziono 3 pozycje o tematyce: Turystyka - marketing Filia nr 12 Marketing usług turystycznych POZ/ODP:red. nauk. Aleksander Panasiuk ; [aut. Małgorzata Januszewska et al.].ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. SERIA:Turystyka HASŁA:Turystyka - marketingPodręczniki akademickie WYDANIE:Wyd. 1, dodr. 2. OPISFIZYCZNY:215 s. : rys. ; 24 cm. SYGNATURA:338.48 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11200064630764630 TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Podręcznik akademicki kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną. Zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych, z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce UWAGI:Bibliogr. s. 201-206 oraz przy rozdz. Indeks. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 12 Marketing w turystyce AUTOR:Briggs, SusanPOZ/ODP:Susan Briggs ; przeł. Grażyna Górska.ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2003. HASŁA:Turystyka - Marketing - podręcznik akademicki OPISFIZYCZNY:202 s. ; 215 s. SYGNATURA:33 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11200048105248105 DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 12 Marketing w turystyce AUTOR:Chudoba, TadeuszPOZ/ODP:Tadeusz Chudoba. ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : CeDeWu, 2011. HASŁA:Turystyka - marketingPodręczniki akademickie WYDANIE:Wyd. 3. OPISFIZYCZNY:191 s. : il. ; 24 cm. SYGNATURA:338.48 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11200064353564353 TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Książka "Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć turystycznych.Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny, powodująca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej.Publikacja jest interesująca zarówno dla instytucji lub osób prowadzących kampanie marketingowe, jak i dla przedsiębiorców oraz ich zrzeszeń pragnących pozyskać coraz większe ilości klientów - turystów. Stanowi cenną pomoc dla wykładowców i studentów mających w programie studiów przedmiot marketing turystyczny. UWAGI:Bibliogr. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? WYDRUK KATALOGÓW >ZAZNACZ WSZYSTKIEODZNACZ WSZYSTKIE