KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 1 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Wyświetlonych: 10205 opisów Znaleziono 3 pozycje o tematyce: Marketing Filia nr 1 Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy AUTOR:Garbarski, Lechosław.POZ/ODP:Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek. ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1996. TEMATYKA:* Marketing - podręcznik akademicki - Marketing podręcznik akademicki OPISFIZYCZNY:612 s. : wykr. ; 24 cm. SYGNATURA:33 KOD KRESKOWYINWENTARZ:10100038239138239 DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 1 Podstawy marketingu : praca zbiorowa POZ/ODP:pod red. Jerzego Altkorna ; aut. Jerzy Altkorn [et al.].ADRESWYDAWNICZY:Kraków : Instytut Marketingu, 1998. HASŁA:MarketingPodręczniki akademickie WYDANIE:Wyd. 3. zm. i poszerz. OPISFIZYCZNY:436 s. : il. ; 21 cm. SYGNATURA:33 KOD KRESKOWYINWENTARZ:10100054281854281 UWAGI:Bibliogr. s. 429-436. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 1 Podstawy marketingu : praca zbiorowa POZ/ODP:pod red. Jerzego Altkorna ; aut.: Jerzy Altkorn [et al.]. ADRESWYDAWNICZY:Kraków : Instytut Marketingu, 1997. HASŁA:MarketingPodręczniki akademickie WYDANIE:Wyd. 3 zm. i poszerz. OPISFIZYCZNY:436 s. : il. ; 21 cm. SYGNATURA:33 KOD KRESKOWYINWENTARZ:10100048574048574 UWAGI:Bibliogr. s. 429-436. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? WYDRUK KATALOGÓW >ZAZNACZ WSZYSTKIEODZNACZ WSZYSTKIE