KATALOG CENTRALNY KSIĄŻEK
Szkoła w domu : opowieść mamy pięciorga dzieci o jej wzlotach, upadkach i przygodach z edukacją domową
Tytuł oryginału: "The brave learner : finding everyday magic in homeschool, learning, and life,".
"Opowieść mamy pięciorga dzieci o jej wzlotach, upadkach i przygodach z edukacją domową "
AUTOR: | |||||
ADRES | Kraków : Wydawnictwo Literackie, 2020. | ||||
TEMATYKA: | |||||
FORMA | Książki. Poradniki i przewodniki. | ||||
DZIEDZINA: | Edukacja i pedagogika | ||||
POWSTANIE DZIEŁA: | 2019 r. | ||||
WYDANIE: | Wydanie pierwsze. | ||||
OPIS | 443, [4] strony ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | 37 | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 108000670312 | 67031 | |||
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> | |||||
UWAGI: | Indeks. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
REZERWACJE: OPERACJE: |
Sztuka uczenia się
Tyt oryg.: "Sztuka uczenia się czyli, jak posiąść wiedzę, nie wpadając w stresy".
Tyt. oryg.: "Lernstress ade !".
Tyt oryg.: "Jak posiąść wiedzę nie ulegając stresom".
AUTOR: | |||||
POZ/ODP: | Jörg Knoblauch ; [przekł. Aleksander Gillner]. | ||||
ADRES | Warszawa : "Vocatio", 2000. | ||||
TEMATYKA: | * Uczenie się - metody - wydawnictwa popularne - Uczenie się metody wydawnictwa popularne | ||||
WYDANIE: | Wyd. 3. | ||||
OPIS | 167, [1] s. : il. ; 20 cm. | ||||
SYGNATURA: | 37 | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 112000493376 | 49337 | |||
UWAGI: | Tyt. oryg.: "Lernstress ade!" 1991. - Tyt. okł.: Sztuka uczenia się czyli, jak posiąść wiedzę, nie wpadając w stresy. - Tyt. ze s. przedtyt.: Jak posiąść wiedzę nie ulegając stresom. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
REZERWACJE: OPERACJE: |
Trudności w nauce : skuteczne sposoby pracy z dzieckiem : pomóż swojemu dziecku
Tyt. oryg.: "Lernstörungen".
Trudności z koncentracją uwagi : wspieraj, ale nie pobłażaj
Tyt. oryg.: "Konzentrationsschwäche".
AUTOR: | |||||
POZ/ODP: | Helmut Weyhreter ; z jęz. niem. tł. Bożena Michałowska-Stoeckle. | ||||
ADRES | Warszawa : Wydaw. Lekarskie PZWL, cop. 2004. | ||||
SERIA: | |||||
HASŁA: | |||||
OPIS | 131, [2] s. : fot., rys. ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | 159.9 | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 110000427759 | 42775 | |||
UWAGI: | Tyt. oryg.: "Konzentrationsschwäche : wie Eltern helfen können" 2000. Na okł. podtyt.: poradnik. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
REZERWACJE: OPERACJE: |
Trudności z koncentracją uwagi : wspieraj, ale nie pobłażaj
Tyt. oryg.: "Konzentrationsschwäche".
AUTOR: | |||||
POZ/ODP: | Helmut Weyhreter ; z jęz. niem. tł. Bożena Michałowska-Stoeckle. | ||||
ADRES | Warszawa : Wydaw. Lekarskie PZWL, cop. 2002. | ||||
SERIA: | |||||
HASŁA: | |||||
WYDANIE: | Wydane I. | ||||
OPIS | 131, [2] s. : fot., rys. ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | 159.9 | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 101000613013 | 61301 | |||
UWAGI: | Tyt. oryg.: "Konzentrationsschwäche : wie Eltern helfen können" 2000. Na okł. podtyt.: poradnik. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
REZERWACJE: OPERACJE: |
Uczeni w anegdocie
AUTOR: | |||||
POZ/ODP: | Wacław Gołembowicz. | ||||
ADRES | Warszawa : Wiedza Powszechna, 1968. | ||||
TEMATYKA: | |||||
SYGNATURA: | 82-7 | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 109000079426 | 7942 | |||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
REZERWACJE: OPERACJE: |
Uczenie się i pamięć : integracja zagadnień
Oryg. : "Learning and memory ".
AUTOR: | |||||
POZ/ODP: | John R. Anderson ; tł. [z ang.] Ewa Czerniawska. | ||||
ADRES | Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1998 | ||||
SERIA: | |||||
HASŁA: | |||||
OPIS | 541 s. : fot., rys., wykr. ; 24 cm. | ||||
SYGNATURA: | 159.9 | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 108000548697 | 54869 | |||
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> | |||||
UWAGI: | Oryg. : "Learning and memory : an integrated approach" 1995. Bibliogr. s. 489-522. - Indeksy. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
WYPOŻYCZYŁ: | Na kartę 063823 od dnia 2022-08-12 | ||||
REZERWACJE: OPERACJE: |
|